nedelja, 19. junij 2011

Sp.Bitnje-Zg.Jezersko-Matic Leban

-Dolžina poti:35km
-Čas poti:2h
-Vzpon:približno 500m

Začel sem pred to hišo ob 10:00 zjutraj in se odpravil na Jezersko.
Do cilja sem potreboval malo več ko 2 uri. Med potjo se nisem ustavljal saj ni bilo nič zanimivega.

Na cilj se prišel s tem biciklom, ki sem mu moral pred potjo še zamenjati gumo.

In to je bil CILJ!
Potem pa še dol. Groza. Ko sem prišel domov sem se samo ulegel v posteljo in zaspal.
zemljevid poti:




Kolesarska pot 1055234 - powered by Bikemap 

1 komentar:

  1. Matic, zemljevid je vredu, pogrešam pa še kakšno sliko in opis poti do Jezerskega... Saj vam ni treba delati ne vem kakšne epske ture, tudi 10 km je dovolj - važno je, da jo to pot res prekolesarite, saj vam bo telo hvaležno. ;)

    OdgovoriIzbriši