ponedeljek, 5. april 2010

VZPON: 200m
TEŽAVNOST:Lahka (asfaltna cesta)
ZANIMIVOSTI:Cerkev Sveta Neža,Cerkev sv.Julija

Potek poti:Začnemo v Palovičah in že po nekaj metrih vzpona zavijemo desno proti Hudem Grabnu in nadaljujemo pot po ravni asfaltni cesti vse do Brezij pri Tržiču.Tam pa si lahko ogledamo znamenito cerkev sv.Neža in cerkev sv. Julija.Potem vas čaka nekaj kilometrov spusta po gozdni poti.Po koncu spusta pridete ven v Ročevnici.Nato se usmerite proti Loki kjer vas čaka lepa asfaltna pot.Držite se glavne ceste ki vodi do Kovorja.V Kovorju zavijete desno kjer vas čaka velik vzpon.Peljite se v smeri proti Brezjam pri Tržiču pred Brezjam pa bote šli mimo zaseljka Hušica.Nekaj metrov pred Brezjami pa zavijete levo za Leše kjer vas čaka prijeten spust.Ko pridete v Leše pa zavijte pred igriščem levo za Paloviče.

1. Anže,
    glede na to, da je tvoja pot 12 km dolga, se to na grafu ne vidi (samo 7 km), poleg tega popravi tvoj opis - slovnične napake kot so: velika začetnica zemljepisnih imen, za ločili je vedno presledek, ponavljanje prve besede v stavkih (npr. "nato").

2. Še to: Naslov mora biti v glavi za naslov, ne pa v jedru besedila in glede slik smo rekli, da morajo biti avtorske.